Blogger Backgrounds

Friday, October 22, 2010

Siapa Aku Dalam Hatimu?

Pergh. Entry rase mcm nak muntah darah lak aku bace. Even aku sendiri yg tulih. Haha. Hmm tp itu la yg dlm otak aku skrg. Kami tgh mengalami krisis dalaman dan luaran. Aku ni manje. Aku dah cakap awal2. Manje ekstreme punye. Aku mungkin mcm xpaham ape mslh si dia. Tp aku pendengar yg baik+setia. Aku boleh dgr masalah kau syg. Tp bile hati dah sakit,cakap ape pon xgune kan. Haha. Aku rase mst sape bace ni xpaham ape aku merepek. Ntahla. aku sndiri pon xphm weyh. xpe, kite same2 xpaham la ye. *Gile sudah aku* hadoii. aku syg die sbnrnye. sgt. tapi. bile kesefahaman xde,..xleyh go on kot. ive tried my VERY VERY best. tetapi......jeng2..hehe. xpelah. cinta xperlu diungkap. Kalau ade jodoh,mst ade arr. Aku pon xtau siapa yg terbaik utk aku. ALLAH je tau. nak doa byk2 pd ALLAH.. honestly aku tenang mcm ni. im free.. free..free..
eei dah ar. Perasaan lak aku ni. Dah ar. Penat. Aku Syg Korang. bye.

2 comments:

  1. tp kdg2 perpisahan mmbuatkan kite belajar utk berdikari dan belajar utk memahami dia..

    ReplyDelete
  2. yup..sgt2 setuju..dats wat i feel now~

    ReplyDelete