Blogger Backgrounds

Monday, January 17, 2011

Mane la Dr Jasman ni. Dari mggu lepas saya cari Dr. Aduhai. Saya perlu jumpa Dr ni. ee. Dr nyorok ke hape. Ok now aku rasa mcm xsehat, nak muntah, lapar, sakit perut. ergh. dgn cari Dr xjumpa2. eii. yenggerei tol deyh. Ni sume sbb aku tdur lmbat mlm td. Kol 3 lebih. Kaki aku panas. xleyh tdo. hmm. bile amek wuduk lg skali n wat la solat sikit, baru leyh tdur. maksudnye apo ea? Qp yg mengong tu cakap aku ade setan. huwaa. kau mmg xd insuran mulut kan? aku gunting mulut kau satgi baru tau! hahaha. takot x? arini Dr Sakti xde. Emm so kalau aku nak balik tengahri ni leyh x? ish! bukan xmo dtg lab dah. maksud aku, balik awl sikit. aku nak g makan la. xjd puase sunat, leyh x? sbb mcm xlarat je. nak muntah. err. dah muntah pong. hm. k la. wa merepek je neyh. layan kan aje la weii.

Blogger Templates
Blogger Templates

No comments:

Post a Comment