Blogger Backgrounds

Friday, May 6, 2011

Balasan si Pemalas

Ha.. nampaknya ALLAH masih sayang kita. Masih bernyawa smpai saat anda membaca entry ini. Topik aku hari ni adlh balasan si PEMALAS! haa. sape pemalas? aku laa. korang pon malas ke? hahahhaa. bagus2. aku ade geng. hehe. *nampak tak kepala aku dah de tanduk ni? warghhh. keh3.* ceritanya mcm ni, sem ni aku ada ambil subjek GLOBAL ISSUES. satu kelas je pon seminggu. ada dua assiganment. satu grouping, satu individual assignment. nak dipendekkan cerita, aku tak hantar assignment individu, sbb xbuat. yang group aku dah anta, yela, aku xnak la sbb aku, group aku yg lain dpt markah rendah. kiranya aku ada sifat kerja berkumpulan la. tapi yang individu ni,..zzzzz..pemalas nak mampuih aku ni. ok fine, actually aku buat, tapi xsiap,. sikit je lagi xsiap nye. tapi, bila fikir tarikh hantar dah lepas lama, dah 2bulan beb. aku pon buat bodo la. berserah la kunun. aku ni xpernah belajar ke? berserah dan tawakkal tu kan after berusaha? masalahnye ape yg aku usaha?

Nak dipendekkan cerita lagi, malam tadi lecturer tu tepon aku. bayangkanla wei., lec tu kol aku sbb aku x anta kerja. baik gila kan? aku je yg xpandai menghargai kebaikan lecturer tu. aku rasa sangat jahat sbb x anta kerja tu. huuuuu~ erm dia bg aku masa 3hari utk antar assignment tu. baik kan???? aku kena ambil peluang ni sebaik mungkin. errr tapiii......... die suh aku tukar tajuk. maksudnye yg aku buat dulu tu aku leh campak laut. dulu tajuk aku pasal bencana alam. tapi dia suh aku buat tajuk 'perdamaian antara puak hamas dan fatah'.. hah?????? aku xpernah ambil tau pon pasal masalah diorg tu wei. warghhhhh. tp xpe, ada hikmah di sebalim semua ni. at least aku jd tau pasal perkembangan ape tu, fatah dan hamas ea. ha.. btol la tu. haipp! saya terima ini semua, sbb ini blasan perangai buruk saya! hee. lepas ni konfirm aku akan hantar segala mcm assignment. xnak jd mcm ni lagi...

No comments:

Post a Comment