Blogger Backgrounds

Monday, October 10, 2011

siapa?

semalam aku ber chit chat dgn kak sona. dia tanya aku suka siapa. yela, sebab semua orang (maksudnya dlm geng2 aku) kitorang tau sapa yg diorg suka. eh ape da ayat aku. mksudnye aku ni je yg xtau sape yg aku suka. aku puas fikir sapa lelaki yg aku suka. tapi.......TIADA!!!! omg! aku xnormal ke???? ermm xmungkin..agaknye terlalu byk suka org smpi xtau sapa yg aku suka. adhoiii.. gawat ni. aku betol2 xdpt fikir sapa yg aku suka..nak kate aku suke A, die bestfren yg aku sgtt syg smpi aku rase aku xleh suke kat die. sape lagi yg aku leh suke ni?? adhoiii peningnyee. si sona dah suruh aku cari sapa yg aku suka. ni tugasan!! mcm mane ni? boleh x kalau aku nak suka org yg suka aku? itu dikira takde pendirian ke? tp itu la pendirian aku. hehe boleh ke cmtu? tp sape yg suka aku? aishhh pening2. ape2 pun mar jgn putus berdoa semoga ALLAH temukan dgn jodoh yg terbaik! p/s : nak suka kat org yg terserempak baru kuar dari masjid or surau. :) aminn.

1 comment:

  1. cepat cepat..
    mase dh makin suntukk..=)

    ReplyDelete