Blogger Backgrounds

Thursday, March 3, 2011

Semakin Jauh dan Terus Jauh

Persahabatan yg dibina xselalunye indah dan happy.
Percaya la..
Kdg2 kita rasa disisihkan..mula la menjauh hati..
Mcm mane ye kalau cume sebelah pihak yg rasa kecil hati bila dah lama xberhubung?
atau perhubungan persahabatan tu makin renggang? sebelah pihak lagi tu xsayang kawan die ke?
xkesah ke persahabatan dah xmcm dulu?

Tapi itu lah hakikat yg harus diterima oleh kita semua.
Semua orang akan berubah.
Aku juga.
Dan aku harus mempersiapkan diri untuk terima segala perubahan itu.
Nampaknya perubahan aku adlh disebabkan pengaruh org sekeliling, bukan hundred percent dari diri aku.
Semoga aku terus tabah la menghadapi hidup yg semakin matang, semakin menampakkan ciri2 mementingkan diri sendiri..hai dunia..
keje aku ni asek membebel aje!

p/s : aku xsehat arini..izinkan aku membebel ye..peace..

1 comment:

  1. ye dik, semoga kamu terus tabah..byk lagi yang kamu kene harungi dlm dunia ni . mcm2 lg kawan yang kamu akan jumpe...:)

    meh ke rumah..
    ~stationery~
    keep in touch ye..♥♥♥

    ReplyDelete