Blogger Backgrounds

Wednesday, August 25, 2010

1st impression aku yg selalu salah.

salam.
1st impression.ape korang fikir bile sebut 1st impression?mstila pandangan pertame kite terhadap org yg kite belom kenal sgt kan?agak2 ape 1st impression korang kat aku ek?hehe..aku ..mcm korang gak. Ade 1st impression terhadap org lain. ak dah byk berkenalan dgn org or kwn2 baru. n aku dapati aku ni sukar meramal sifat sebenar seseorang dgn betul. ape yg aku fikir mase 1st time tgk org tu,selalunye akan berubah bile aku ambil sedikit lagi mase utk mengenalinya. kenape ek?maybe aku ni terlalu percaye pd penampilan seseorang menggambarkan sifat keseluruhan. xbetol tu mar. mgkin mase 1st time jumpe org tu,die punye mood tgh lain. so bile aku jumpe kali kedue. dah lain dah sifatnye. ea walah walah. ape daa aku merepek. ak cume nak gtau yg aku selalu bg 1st impression yg xberape tepat ttg seseorang. huhu n aku jgk ade problem menilai or meneka umur seseorang. aku ni bodoh ke?hahahha..ntahla..tp selalu slah tau!hukkkk..

No comments:

Post a Comment