Blogger Backgrounds

Friday, August 6, 2010

Gadis Sepanduk..

*ni cik gadis sepanduk KTDI.

Hehe..pnglm woo..jd gadis pembawe sepanduk utk acare pembukaan Sukam. Amboi..kemain lagi aku, Sona n Nad melawo mlm nii..haha..dh pki lelawo ni,kasut la pulak xde..mksud aku ade..tp ermm erm..dah nak lekang la kasut tu..heee..tp xpe..aku yakin klu takat tyme perbarisan nnt,kasut tu leh bertahan..cume jgnla hendaknye aku kene bejalan g pdg kawat yg jaoh tuh..bisa kopak kasut aku yg retak menanti belah ni..hehe..nad arini lawo siot..hasil solekan kak sona yg cun lagi bergaye dgn tdg style terbaruye..hehe..tp syukur la..ade bas..slmat kasut aku..n selamat mekap kami..haha!

* ni tgh make-up..

Aku bwk sepanduk KTGB..walopon sume lelaki, tp orait ar..diorg xbuli aku..n diorg oke je..ngee thnxx la sape yg sudi sembang2 ngn aku tu..kalo x,mati katak aku time tu..bosan dow..hemp!nk pendekkan cerite,aku dah selamat membawe sepanduk KTGB dgn begaye dan style skali..haha..aku jln depan mascot KTGB yg super duper aktif..giler ah..haha..asyik kaco org je..dahla agak gatal..ngah3..maaf mascot..gua kutok lu..tp mascot tu somel bangat!ngee..

*gadis sepanduk KTGB..yeahh..hehe

Herm pnt la..after pebarisan,kene bdiri dgr ucpn bla bla..smpai nak ujan dah..hehe..TNC pon pendekkan ucpn beliau sbb ujan rintik2 suda turun..After perasmian.ade larian pembawa obor..n ade la pesembahn bla bla..ertmm pas abis sume, ade sesi begambar dgn TNC ..hehe aku pon masok skali..lalalala..ermm..ape lagi ek..haa..KTF juare pebarisan buat kali ke-5 beturut2..cayala!muahh!..after selesai sume, kami makan(dari siang xmakan woo)..n BERJALAN balik ktf..what????bejalan?kasot aku dah nak meninggal ni..huhu tp bas dah xde..tepakse ar jalan!huu..alkisahnye,kasot aku mmg dah xdpt diselamatkan..cabot abeh..lekang!huwaaa jaoh lagi nak jalan!tp..ALLAH Maha Membantu..tbe2, Dr ANIZU stop sebelah kami..n suh naik kete beliau..waa..alhamdulillah..syukur..kami pon slmt smpai ke bilek..huwaa.dah kol1 pagi..penatnye..tdo dulu ea..bye..hee..*arini aku belajar bjalan depan org ramai dgn konfidennye..hehe*

*cik gadis sepanduk lagi.

*meletakkan obor..(TNC)

*maskot SUKAM ngn pmbantu felo KTF.fewitt

No comments:

Post a Comment