Blogger Backgrounds

Thursday, February 17, 2011

Aku Yang Berpenyakit.

wah! aku mmg ade penyakit. Penyakit yang amat mudarat. Melarat2. Tapi kebelakangan ni, penyakit tu makin menjadi2. Aku sedar aku sakit. Dah tahap teruk dah ni. Aku dah cuba untuk berusaha ubati penyakit ni. Tapi xtau la kenapa susah sangat nak sembuh. YA ALLAH, tunjukkan daku penawar kpd penyakit ini ya ALLAH..aku sakit macam ni.. sakittttttttttt..Aku dah berdoa supaya ALLAH sembuhkan aku cepat2. Sbb aku sndiri dah xtahan menanggungnya. Aku rasa aku tau penawar tu ada dimana. Minggu lepas aku dah cuba pandai2 nak carik penawar tu secara senyap2, tapi tup2 ada musibah lain yang melanda. Harini 17Feb.. Maknenye lagi 7 hari aku boleh jumpa penawar tu sekali lagi, insyaALLAH. yeahh 24Feb nanti penawar2 hati aku akan pulangggg ke Malaysiaa.. Rindu sgt2. mamapapa lah penawar aku.. Nak tau ape penyakit aku tu? M.A.L.A.S!!!!! Aku malas nak belajar. Mcm xde mood. Sbb tu la aku rasa aku kene jumpa penawar2 hati aku aka mamapapa spy aku dapat muhasabah balik diri aku yang dah jauh na hanyut oleh penyakit malas yang melanda ni. Semoga aku dapat hilangkan penyakit ni secepat mungkin. Aku nak cepat2 abis belajar, nak ubah hidup ni.Kwn2 doakan aku ya. Terima kasih.

*get well soon my heart*

Blogger Templates

No comments:

Post a Comment