Blogger Backgrounds

Sunday, February 20, 2011

Jom Release Tension.

Kol 3ptg, aku, azam da driver, sufi, sot, yana and sona begerak ke Pesta Layang2 Bertaraf Dunia dekat Muzium Layang2 Pasir Gudang. Dgr kate ade banyak layang2 yang cantik dan unik, hasil drpd banyak negara. Mmg betul! Pergh mmg superb la.. Mcm2 jenis lelayang ade. Ade bear (besar nak mampus lyg2 tu), ade 'tiger' yg sgt comel, ade crocodile, ade baby devil, ade scorpion, ade upin ipin, ade nemo, ikan josh, dan mcm2 lagi lah. Tapi yg paling xbole blah ade yg layang2 bentuk underwear. CIS! kurengg tol! haha,. Best sbb kitorg duk depan skali, menyelit2,dpt la depan sekali. Mmg nampak sume layang2 tu. Best sgt. After asar, kitorang g makan, dan melawat segala gerai merai yang ade. Huwaaaaaa ade bykkk baju n cardigan yg cantik2 dan MURAH! namun , apekan daya. Walopon murah, xmampu den nak beli. Huhu. Xpelah mar, sabar ye. Huuuu.

Lepas maghrib, kitorang g main kat playgound sekitar tasik kat area muzium tu. Ya ampun, aku ngn sona g panjat tangge sbb nak men gelongsor kanak2 tu! tapi tinggi wa cakap luu. Aku yang dah tue bangke ni pon takot2 nak panjat tangge tu, ter pk gak mcm mane la adik2 main gelongsor tu ek. Wah! aku dan sona pon gelongsor lah dgn sepenuh hati dan gembirenyee. Riang aku mengalahkan budak2 dapat main. Pas gelingsor, main buai pulak. Mmg heaven la. Fuhhhh best sgt2. buai laju2! hehehee. pastu main jongkang jongket pulak. gile ah. aku hepi sgttt. ilang sume tensen dalam otak ni. gelak mcm org tiga suku. ahaha MACAM je tau. Pastu bile dah tersedar umur dah 22, baru la berenti main kat playground tuh. Hee.

Pastu gerak g konsert lak. si sot ni beria sgt nak tgk SOFAZ, layan kan aje. Lagipun xd plan lain. Aku pon mmg suke nyanyi2 ni kan. Nak tau? arini sona si senget2 ayam tu nyanyi kat depan konsert dgn sarah raisudin! lagu fantasia bulanmadu. TAbik ah kat kau syg! hahaha.. YONA ea? wakakaa..xpe2. kami suprt andaaaaaaa.. kah2..Mmg happening kitorang time si sona ke depan tuh. Gile ah, ramai gile2 orang. Sona ni mmg self confdent tggi ah! hebattt, syg ko! wahh ade lagi happy2.. si sot dapat cd free sbb jwb soalan amir SOFAZ mase SOFZA pefom. Cayala!!! hehehe. Best sgtt. mcm femes lak rasenye geng kitorg td. Hee. Artis lain yg ade Nash, Jalil Hamid n sape tah lagi. mls lak nak tulis,.After konsert abes, g makan kat 'chicken chop hutan banda'. ala yg murah tu. banyak gilerrrrrr. rm5 je. patot la rmi org. bagus2.

kol 2 pagi : baru smpai bilik. solat isyak , update twitter, blog dan tdur!bestne arini! alhamdulillah. dan trima kasih kwn2. gambar nnt aku upload ye?


Blogger Templates

No comments:

Post a Comment