Blogger Backgrounds

Thursday, December 30, 2010

TAHNIAH HARIMAU MALAYA. AAUUMMMM!

hehe. Salam. TAHNIAH la skuad bola sepak MALAYSIA!!hebat2..AUMMMMMMMM!!garuda dah ditelan oleh HARIMAU. hahaha. bangga aku jadi anak kelahiran Malaysia! Aku anak Malaysia tau! ade ic, haha. pasport pon ade!
walaupun hakikatnya aku ada darah Indonesia, tapi aku lahir kat Malaysia okey, cuma papa je org INDONESIA. Kirenye aku beruntung dan bertuah la sbb dua2 negara aku masuk 'final' Piala Suzuki tu. Kau org ade? hahahaa. Untunggnyee. haha. (udah2 le tu mar oit). Penangan Msia menang Piala Suzuki ni mmg besarrrr. Smpai PM bg cuti umum Jumaat(31 Disember2010). terima kasih PM! hehe. Ade beberapa perkara aku nak point out dari peristiwa kemenangan Malaysia merangkul Piala Suzuki ni..

1. Agak2 kalau Malaysia layak masuk Piala Dunia, mau dapat cuti sebulan kot! haha. baru laak masuk tu. belum jd juara lg. silap2 kalau menang Piala Dunia, darurat teros. cuti setaon. haha gile tol aku ni. (Tp xde yg mustahil dlm hidup ni kan?.. go MALAYSIA!)

2. Selama ni, berapa ramai yang kenal penjaga gol malaysia tu? siapa yang kenal nama2 pemain malaysia? bila kejayaan dirangkul, berduyun2 search nama diorg kat fb. semua cakap tahniah n superb bla bla. Semua pemain jd famous! nama yang xpernah dgr pon jd pujaan tiba2. haa. ni la penangan kejayaan. hebat kan? (agak2 kalau kalah, famous x?silap2 kene kutuk. hehe. jgn nafikan. ni la hakikat)

3. Sukan menyatukan rakyat. (terutama bolasepak). (mlm td semua org semangat patriotik. suke2)

No comments:

Post a Comment