Blogger Backgrounds

Thursday, June 16, 2011

Cara Memenangi Hati Saya, Ciri2 Lelaki Idaman Mardiana Shahadatul Aini.

Day 8 and Day 9: Cara-cara menangi hati saya. Dan ciri2 lelaki Idaman.

1. Buat baik laaaa..ape lagii..xbaik metila daku tak hingin..

2. Aku suka lelaki yang approach aku melalui kawan2 aka soul sister soul sister aku. dari situ nampak la beliau ikhlas.

3. Aku suka lelaki yang pandai buat suprise. bukan la suprise yang menyakitkan hati, tp yg xdisangka dan menyenangkan. cth : tba2 dtg jumpa aku. padahal xrancang, hee.

4. BOleh jadi imam.. dan pandai mengaji..(xperlu pakai jubah dan serban setiap masa, tapi cukupla tak tinggal solat, dan quran).

5. hehe. mcm merepek, tapi ni la hakikatnye. aku suka kalau lelaki yang suka aku tu, pegi jumpa mama papa aku, nak pinang aku terus. hahha. mcm dalm novel lak aku ni. hee..

6. Bersabar dgn sikap 'manje terlampau' aku ni.. bertahan la kalau betul sayang aku. hee.

7. Jangan melekat ngn aku 24jam. aku lagi suka kalau die contact aku tiap2 hari tapi dalam satu hari tu sekejap je. 10minit je satu hari, sekadar melaporkan laporan harian. hehe

8. aku suka lelaki yg sentiasa cuba meningkatkan diri sendiri..

9. nyanyi lagu MAN BAI-KAU ILHAMKU utk aku.. wa cakap lu..kompem wa cair punyeeee.

10. support aku selalu. bukan material, tapi mental..;)

11. aku suka lelaki yang berjanggut. tapi xsuka ada misai.

12. aku suka lelaki yang minat muzik. pandai main gitar ke.. bass ke..yang ade band ke..

*aku mahu lelaki yang sayang aku seadanya..sebab aku tak sempurna mana..

No comments:

Post a Comment