Blogger Backgrounds

Friday, June 10, 2011

DAY 6 - drama kegemaran saya

DRAMA??? ermm drama tu yg bersiri kan?? jappp.. nak fikir.. korea boleh kan??? kekeke..

1. Nur Kasih (TV3) - cerita ni realistik dan tak de nampak poyo sgt. pastu die wat penggambaran kat area2 rumah aku. tu yg best. =)

2. My Girl (Joo Yoo Rin & Seol Gong Chan).. kalau aku sedeyh aku salu tgk citer ni..pastu aku jd semangat. yoo rin nye watak tu sgt menarikk dan comell. =)

3. Marry Me Marry ( Kang mu Gyul & Wi Mae Ri). aku sgt addicted cerita ni. naik gila. ulang2 sampai lebam. dah lebih 30 kali kot aku tengok.

4. KAMI the series. (abuuuu).. best kan.. sape xtengok rugi tau..huhu

5. Dia Bukan Maryam. hmm. tp last2 aku xsuka sgt citer ni. huhu.

6. 1 liter of tears . citer jepun. sedih cite ni. ajar aku menghargai setiap nikmat yang ada..


No comments:

Post a Comment