Blogger Backgrounds

Tuesday, June 7, 2011

hari ke-4 : WISHLIST FOR THE 10 YEARS BEING.

2011 : pelajar master di UTM, berumur 22 tahun.
2021 : ??????? umur 32 tahun. errrr!!!!

1. nak habiskan master tahun 2012. kemudian kerja la ape pun, (tapi kalau boleh nak jadi lecturer) (kat UTM atau UiTM).

2. Sambil bekerja nnt (bila dah stabil) dalam 2014 (mur aku 25) aku nak sambung phD. So, insyaALLAH dalam 2017 (umur 28) or 29 dah abes phD.

3. Memandangkan perancangan aku nak kahwin umur 27, so byk la benda dalam diri ni yang aku kena pertingkatkan. mcm2 skil aku kena belajar. paling penting : MEMASAK.

4. Entah2 dalam 10 tahun tu aku dah ada seorang anak. heeeeeeeee. (berangan)

5. ermm. kumpul duit gaji dari gaji pertama lagi. nak pastikan mamapapa boleh balik LOMBOK setiap tahun. dan pergi MAKKAH setiap tahun. Xkesah la haji or umrah. sebenarnya ni la wish aku yg paling aku berhajat. huu. ya ALLAH murahkan lah rezeki nnt ya ALLAH..

6. aku cadang nak ada kereta sendiri. ala.. nnt kalau ada sendiri, mesti aku berani dan pandai bawak..hee.. nak kereta kaler ungu!

7. RUMAH. At least mase bujang tu, ade la umah sewa yg selesa. dan, aku nak belikan mamapapa rumah kat area KL. senang nnt kalau diorg dtg2 or jenjalan KL sebenarnya ni hajat mamapapa. aku cuma harap aku berjaya tolong diorg tunaikan. ;)

8. dah boleh main gitar ELEKTRIK. maksudnya dah terer main gitar la tuu. :)

9. one day, aku akan cuba jugak. nak belajar BERENANG dan MEMANAH. nak99! masuk kelas berbayar pun takpe.

10. nak cuba menghafal surah2 dalam al-Quran. huhuuuu... nak....

2 comments: