Blogger Backgrounds

Tuesday, June 21, 2011

TASK 19 & 20...

TASK 19 - 10 habit yang saya impi untuk tak pernah ada

Sebenarnya aku xpaham sgt task ni. Tapi aku tulis je la ape habit aku ea. Bukan xpernah impi utk ada. Aku juz nak bgtau aku ade la habit2 yg susah nak ubah.

1. Aku kalau nak tidur, kena alas dgn kain batikkk. Kalau x, mmg susah nak tdo.
2. Aku suke koyek tinge. (ehemm! bukan pengotor tau. tp ni habit). tp aku kena kurangkan. sbb aku koyek tu bkn sebab manyak 'harte', tp habit. habit okey?
3. ape lagi seyh. xde dah kot.

TASK 20 - benda yang ada dalam purse saya

1. i/c dan kad bank.
2. gambar mamapapa, aku, sot, aien, wawiy,
3. duit dolar singapura and dolar america.
4. lesen kereta. hehe.
5. resit2 amek duit kat atm.
6. kad superstore dan debit kad (yg aku xtau cmne nak gune)
7. tu je lah nampaknye.

No comments:

Post a Comment