Blogger Backgrounds

Saturday, April 17, 2010

another boring saturday..

pagi2 sabtu ni..dgn dah xde exam...beshnye bgn lambat2..golek2 dulu..hahaha..sedar2 matahari dah tegak atas pale..relaxnye arini...tenang..but bored..hariku dimulekan dgn solat subuh pd jam hampir 7am..(astaghfirullah)..pastuh aku teros sambong tdo..(xbace quran pon arini..hmmm)..tdo punye tdo punye tdo..ade msg masok dlm kol 10..aku pon merply msg itu dlm bukaan mata 1/2..ahaks..xtaula ape yg aku ngantok sgt.haih...hurmm..pastuh aku kuatkan diri..g bgn..n teros bukak mr lappy ni..heee...(bukannye nak g mandi dulu)..hurmm..bukak fb je..aku tgk Mr A ade rply komen aku..hurmm..hope die ok dan ok dan ok dan ok sentiaseeee..aku doakan die bahagieeee...ya ALLAH ampunkan aku..=(..
"ape plan aku arini?"sumone ask..and i have no idea to answer it..hahaha..yg penting aku leyh on9..walopon tgn aku dah lebam sbb tgn ni gerak2 atas meja..siyes lebam wei..nak tgk cmne lebamnye?hahaa..nnt2 la aku upload pic tgn yg lebam sbb on9..hee..oke..saye mau g mandi skrg..n haa!tetibe dpt idea plan arini..nak kemas beg la..kan dah nak balikkk...ngeee..

No comments:

Post a Comment