Blogger Backgrounds

Saturday, April 17, 2010

TARIKH2 PENTING DALAM HIDUP..(HIDUP SAYE LA)

salam..semue org ade tarikh penting dlm hidup masing2..kire mcm anniversary la..tiap2 tahun akan ingt sbb mgkin ade peristiwa pahit n manis..detik perkenalan or wateva la..yg penting kite akan pastikan tarikh tu xhilang dari ingtan..atau,..mungki kite cube lupekan..tp xleyh..huhu..Dalam hidup aku pon same..dlm sesaat pon byk bende leyh berlaku..apetah lagi dlm setahun..kalo leyh nak ingt ape yg berlaku tiap2 ari..tp xkan la nak ingt 365 hari tu kan?hehe..so,kat sini adela beberape tarikh2 penting yg tercatat dan tersimpan dlm otak dan hati aku ni..

16/oGoS--->>mama lahirkan aku..alhamdulillah..
16/September+16/June--->>bday saidah(adik aku)+bday mama cyg!^^
11/10--->>bday papa cyg!
8/oGoS--->>bday bawan....17/mei---->>bday abg boby..
19/Januari--->>mule bergelar pelajar skolah menengah..^^..maksodnye 1st tyme kenal ngn kwn2 aka sahabat dunie akhiratku..Fatirah,Ain,Iylia,Husna,Fatin,Yana,Wahidah,Fizah,Lina,Masita,Sot..hmm..rindu mereka..
30/Julai/07---->>aku mula bergelar mahasiswa,,..detik perkenalan dgn rakan2 aka sahabat dunie akhirat aku jugak..Syabad,Aze,Aishah,Nadia,Kaety,Sona,Kecik..going to miss u olls..
16/04/09---->>aku mule berkenal2an dgn malayaparkers..(for more information,go to http://www.malayapark.com/ dpt ramaiii sgt kwn2 yg same minat..iaitu penyokong pemuzik2 indie..dlm pd tu.,.pd 15/Mei/09---->>ALLAH kenalkan aku dgn kwn lelaki yg paling rapat dgn aku,mr Fitri..n tarikh ni bday die..hee^^
and last tarikh yg dpt aku nyatekan skang ni(sbb ngah blur) adelah tarikh aku dan die..
27/Ogos/07--->>hee.. ^^

hmm..byk lagi tarikh2 yg penting..bday kwn2..tp xmuat nak letak semue..hee^^
haa..korang cmne lak?ape tarikh yg penting bg korang?
akhir kate,smoge kite semue sempat bertemu dgn tarikh2 tu utk tahun yg akan dtg akan akan dtg lagi n lagi n lagi..




2 comments:

  1. tarikh jumpe aku mar??? hahah.. 300110..dlm kenangn utk aku.. isk3~~~

    ReplyDelete
  2. tarikh 1st jumpe kamu yayang,kite xingt..ade dlm diari..300110 tu tarikh pe??

    ReplyDelete