Blogger Backgrounds

Tuesday, April 20, 2010

hmm...kenape mcm ni..

salam semue..sorry..kenape mlm ni mcm ni..semue tensen..wat tu xkene..wat ni xkene..arini bgn pagi2 sbb nak g jumpe supervisor(ambik spiral binding), pastu jumpe Dr Sakti (bincang psl master) n g pjbt bendahari (byr yuran n bg name kat Puan Nurul Ain)..and g jumpe KJ Fizik (uruskan borang claim thesis)..alhamdulillah..walopon arini penat dan balik dlm keadaan bsh kuyup sbb ujan lebat tahap max..xpe..huhu..hurm!sbnanye aku tensen..ingtkan lepas habis final exam ni, dah xyah fikir pape(i mean at least wat mase terdekat ni),leyh g jenjalan...tp..hakikatnye xsame mcm yg aku bayang and fikirkan..siyesly..huh!adekah semue ni terjadi sbb aritu abes exam aku terlalu gembire?huhu..mybe..aku ni xleyh excited sgt...nnt bende yg aku suke sgt tu mst xjadi..hurm!!xtaula..arini aku hangin ngn beliau..pdn muke..(jahatnye aku)..arghhh die pon jahat ngn aku!huarghhh(dah tumbuh dah tanduk aku)..apelah aku merepek ni..lantakla..yg penting aku lega..kan kan??hurm..skang aku dah xna stay sini..makin lame makin byk keje yg dtg!!huh!nak balikkk..mamaaaaa papaaaaaa =(

2 comments:

  1. mar.. cool laaa.. :).. hehehe.. biase laa tu.. owes happen..seme org mcm tu yayang.. xkn ari2 mahu epy.. eheks.. xmasyuk laa idup.. :).. senyum mar... mar kan dak chumill...~chill.. :))

    ReplyDelete
  2. heee...mar dak chumil???yay!yay!awakk..hurmm..mau jumpe awk..tensen..

    ReplyDelete