Blogger Backgrounds

Wednesday, April 13, 2011

Aku Dan Kelamahanku..

1. kurang konfiden..(dari segi nak berkomunikasi dgn org, terutama org yg baru kenal)

2. terlalu manja or xmatured. (jika nak dibandingkan dgn rakan2 yg sebaya)

3. cepat merajuk. (kalo dlm soal perasaan la..so sape2 nak kat aku kene la terima ye sifat aku ni)..aku cuba sedaya upaya mengurangkan sikap ni, mungkin ade la sedikit pengurangan daripada sebelum2 ni.

4. ada sedikit sifat dendam. Tapi jgn risau. Sikit je. Hehe. Aku tau tahap aku.

5. xpandai marah. Aku tau kdg2 kita kena berterus terang kalau ada sikap2 org sekeliling kita yg kita xsuka. Tp aku mmg xpandai nak buat mcm tu. apatah lagi nak marah. Betol2 xpandai.

6. cerewet bab kebersihan. Terutama semasa mandi dan nak tidur.

7. susah sangat makan buah2an. Aku tau bagus makan buah. Tapi mmg xsuka makan. How meyh?

8. suka bertangguh kalau buat kerja. Cth : stdy. Suka stdy last minute. Pastu kelam kabut ar nak baca. Cth lagi : lengah2kan masa utk sidai baju. Last2 kena basuh lg skali sbb baju yg dah dibasuh berbau lagi. Ape daa. Tp benda ni pernah terjadi 2kali je. Hee.

9. xbrp pandai berdikari. Aku dah terbiasa dimanja oleh mamapapa. Oleh kwn2 baik yg mcm kakak aku sndiri. So everything I do, I need them. Bila nak kena buat seorang, its hard for me.

10. pemalu arr ngn lelaki. Hahha. Kalau berhadapan dgn lelaki, aku diam je. Xpandai cari topic. Agaknye sbb tu xd pakwe. Hehe. Semua bosan dgn aku. Tp serius aku pemalu dgn org yg xbrp rapat dgn aku. Myb sounded hipokrit., tp kalau korang baru kenal aku dgn korang kenal aku 4tahun, amat berbeza. Try la kenal dulu, baru korang tau aku ni cemane. I mean after a several time baru korang find aku ni best. Haha. Aku rasa la. :P

Sebanarnya baaaaaaaanyakkk lagi kelemahan dan kekurangan aku..tp penatla nak tulis semua. Kang habis satu blog ni dgn kelemahan2 aku. Hehe. Ape pun, aku selalu usaha utk mengubah diri menjadi lebih baik. Perlukan korang sbg rakan2 utk support aku spy aku boleh menjdai insane yg lebih berguna.aminn.

No comments:

Post a Comment