Blogger Backgrounds

Monday, April 11, 2011

Tekejut Aku!

salam. hehe. sehat mekome mekome?
aku sehat. cuma xtau nape badan aku lemah sgt. asyik rasa nak tidurrr je.
aku terlebih tidur dah ni. aptb la haiii...
aritu dua malam aku tidur kat wad PPI, Hospital Sultanah Aminah, JB.
teman si kaety. hee..teman ape je pun. wat borak2. belikan ape2 kalau die teringin.
yela. mst dia tension duk spital tu. suasana gloomy. kiri kanan dpn blkg lemahh je.
huhu. masa stay situ aku dapat rasa perasaan mengharap ada orang melawat kita.
menunggu rakan2. menanti sahabat2. sedih rasa kalau yg dinanti xdtg2.
dan..kalau bz atau xdpt dtg, at least msj or kol pun dah memadai. pendapat aku la.

hehe xpe kaety sayang, be strong keyh! byk2 berdoa pd ALLAH.jgn lupa ALLAH. ni semua dugaan buat kita. buat ko,aku,kami,parent ko, keluarga ko..semua lah. jgn pernah mengeluh tau. kalau kita rasa susah, ada orang lebih susah. kalau kita rasa sakit, ada org lebih sakit drpd kita. ingat tu!

ni yang awok bak citer yg awok tekejot nyee. oleh krn xd sape dtg nak amek awok smlm, (nak balik dari HSA ke UTM), awok try la nak naik bas sengsorangg. awok kan xpernahh.. debor la jugokk. huhu. nak dijadikan cerita., awok pon naik la jejantas seberang HSA utk tggu bas ke arah Skudai. humang haih. ponat bebonar. jauhhh. tiba2, dpt msj drpd seorang jejaka yg macho xmacho gitula. cakap suh awok turun kat lobi spital,. huarghhhhhh. budak ni td aku mesej tanye nak jumpa ke tak, die xrply. skali kunun2 suprise la ni ye? betuahhh. penat tau takk. aku kena la patah balik ke wad, sbb alang2 dia ad kat spital, melawat la kaety. haih. xsgke2 tol la mamat ni. tetiba je dtg. first time la die jmpa kaety ni. hee. budak2. dah la bwk moto sensorang, xpenah kan b4 ni? hee. terharu lak aku rasenye. hee. xpela budak. semoga nnt final exam ko berjaya dgn cemerlang, sbb ko wat aku hepy semalam. hee. *smilee budakk*

No comments:

Post a Comment