Blogger Backgrounds

Monday, April 18, 2011

VIVA MASTER YEAR ONE-DONE

Salam semua ..*smile*

Tadi, 18April 2011 , saya iaitu PROF DR MARDIANA, telah membentangkan projek master saya untuk dinilai. Panel saya td adlh Dr AMiruddin Shaari, dan PM Dr Radzi Md Isa. Ya ALLAH, debar nye xterkata. Mula2 aku konfiden sbb sblm present, aku tepon mama dulu. Tapi bile start present je, ilang semua semangat aku. aku cakap dengan xsemangat. huhu. geram tol. tp bila dah mula selesa, semangat aku muncul kembali. and talk at ease. setengah jam wei. ape la aku nak bebel kat depan ni lahai. aku rasa aku present dlm 10-15minit je. pastu sesi Q&A. aduhh. nsb baik gak panel2 aku ni bukan orang optik. so diorang tanya mmg basic gila2. setakat basic boleh la aku hentam. mmg hentam pon. tp overall aku xpuas hati sgt. sbb aku mengaku xusaha betol2. selalu ponteng lab. hehe. nakal i ni. wakakka. tp xpe. lepas ni i wat sungguh2 k. cadang nak siapkan master paling lambat bulan 6 ni. ya ALLAH bantu aku. semoga demi masa yang telah aku sia2kan, aku akan berusaha dengan lebih gigih. caiyokkkk mar! eh PROF DR MAR!. hee~

No comments:

Post a Comment