Blogger Backgrounds

Thursday, April 7, 2011

Bicara soal Hati. awwww.

Ada orang tanya aku, mcm mana ciri2 lelaki yg aku suka.
Ermm aku xtau la sebenarnya.
Suka banyak. hee. pecah rasie aku. aku banyak je suka org laki. yela, kdg2 aku suka si A, sbb die selalu senyum kat aku. lepas tu aku suka pulak kat B sbb dia pakai baju kotak2. esok lak aku suka kat si C sbb dia pakai topi mcm bruno mars.
*haa..mcm ni laa..yuhuu..lebiu abg brunoo*

heee..sambung balik.. esok nye pulak aku boleh suka si Z sbb dia hensem dan sweet. tp kejap je. nnt aku dah xsuka. huhu.. tapi sebanrnya mcm mana org yg aku suka? aku pon xtau. err! adakah aku teruk sbb xtau org mcm mana yg aku suka? hee. tp aku pernah je ade pakwe. maksudnya aku suka org yg mcm mane? yg mcm pakwe aku la. hee. entahla. tapi 1st thing adlh aku suka kat org yg suka kat aku. yela. teman ni idok le cantik. dah la xbrp nak putih, tinggi pon tak. apetah lagi ditambah dgn gumuk lak. hee. so, aku nak kat org yg betol2 syg aku je..yg boleh terima aku seadanya.
kalo luaran, aku suke laki yg ade janggut...hee..pastu yg jenis jaga janggut tu la..nampak ensemm je laki2 yg ade janggut ni..ngeee..:P
aku suka lelaki yg approach aku melalui kwn2 or family aku. nampak kesungguhan die. huhu. setakat kalau dgn aku je, mcm2 lelaki leyh janji, aku boleh je buta2 percaya. tp kalau dia approach aku melalui kwn2 or family, mst die betol2 syg kat aku. kan? *smilee*
pastu of koz la aku nak lelaki yg solat 5waktu..*smilee*

erm dah la..aku penat a merepek.

No comments:

Post a Comment