Blogger Backgrounds

Saturday, July 2, 2011

Anarki di Kuala Lumpur..(by MOHD JAYZUAN)

ANARKI DI KUALA LUMPUR by mohd jayzuan..ni buku ke-3 beliau selepas 28hari jurnal rock and roll dan nota-nota gila. buku ni mmg pasal hidup liar dan terbiar seorang pemuzik bernama Syd Jamal, die ade band punk bernama THE RATS. gile liar ah mamat ni. benci aku. aku suke la pemuzik. tp aku paling pantang lelaki kaki perempuan. aku xkesah kalau die setakat amek dadah, munim arak. err bukan la xkesah. tp aku mmg emosi bile bace buku ni. laki ni mmg mangkok ayun!gatal nak mam***. haa kan dah. geram mak jemahhh. haha. tp yg bestnye buku ni banyak masuk ayat2 dari legend2 muzik terkenal. aku suka part2 last2 buku ni, bila dia jauh cinta dgn perempuan baik. tapi sayang, dadah membunuh Syd Jamal ni. hampeh. budus sgt tersasar smpai mati cmtu. harap2 xde la melayu ISLAM yg mati cmtu. ya ALLAH pelihara kami ya ALLAH. dlm buku ni aku dpt la blajar, kalau kita nak sesuatu tu sgt2, jgn pk ape org lain akan cakap, buat je, hatta bende tu xd la untung mane. kalau men muzik tu yg kite minat, main je. tapi, pada aku, biarlah main muzik, muzik gak, agama tetap no satu! main la muzik, tp jgn la amek dadah, jgn la minum arak, jgn la tinggal solat. ape mslh kan?

ape pun , thnx kat kwn ku AINUN HAYATI sbb tlg belikan buku ni.
to jayzuan : SALUT!!! hee..

No comments:

Post a Comment