Blogger Backgrounds

Tuesday, July 5, 2011

TASK 25&26 = KAHWIN!!

TASK 25 - Perkara Yang Saya Perlu Tahu Sebelum Saya Kahwin.

1. Memasak! Honestly aku mmg xpndai masak langsung. Tp ntahlah. aku mcm ada instinct yg nnt aku akan pandai memasak. haha.

2. Perlu pandai menggosok baju. Aku xsuka gosok baju. Klu teruk sgt kedutnya baru aku gosok. Tapi, kalau dah ad suami nnt, mst la aku nak die smart2, lgpun baju lelaki kenee gosok. xpe bang, demi abg, saya rajin. pheww. sape 'abg' aku tu?

3. Pandai basuh beyak baby. yela, nnt dah ade baby sendiri, xde la aku terkial kial.

4. Aku kena tahu apakah itu 'bangun awal'. yela, xkanla dh jd bini org pun bgn kol 10am kan? :p

5. kena tahu siapa bakal suami aku. hahha. bengong. mst la nak kene tau sape bkl suami aku kan? :P (aku dah xtau nak tulis ape wei)


TASK 26 - Perkara2 Yang AKu nak ada DI hari perkahwinan KU..

1. Aku nak nikah hari kenduri tu jugak.
2. Aku nak khatam Al-Quran dulu pagi tu. Pastu baru akad nikah. Pastu baru sanding.
3. Sanding utk tgkp gambar je. sikit2 je sanding tu. depan fmly2 je.
4. Nak baju warna ungu. Belah laki warna ijau. cewahh.
5. nak tukar menu makanan. xnak lah nasik minyak je. ce buat ikan bwl masak merah, sayur kailan, smbal belacan, telur masin ect. haa aku nak mknn2 yg mcm tu.
6. lg bagus kalau mase ari tu ade ceramah sikit, xpe, nnt aku pakai catering, org kg tlg idang sikit2 je. so diorg dtg dgr ceramah dulu, kan diberkati ;)
7. doorgift bg benda yg bermanfaat, spt yaasin, buku doa dll. bukan jajan. kalau sanak saudara yela, bg lauk lauk.
8. nak ada org khatam jugak, sekali dgn aku ;)
9. aku nak semua kwn2 rapat aku dtg ;)
10. aku nak nampak sgttttt cantik hari tu. hehe. bile la ea....dgn sape la ea..semoga dgn org yg betul2 menyayangi n memahami aku...;)

No comments:

Post a Comment