Blogger Backgrounds

Monday, July 4, 2011

TASK 24 - WANITA YG SAYA KAGUMI/ MINATI

1. PUAN RAMLAH BINTI HAJI RAMLI. Beliau adalah wanita paling superb pernah saya kenal. Beliau adalah seorang surirumah yg sgt berjaya. Dilahirkan pd 16JUN1955. Beliau akan kelihatan cantik dan comel dlm apa jua keadaan. Beliau sgt positif dan saya amat percaya apa-apa shaja nsht dan ungkapan yg keluar dr mulut beliau. Saya amat menyayangi dan mengagumi beliau. Tanpa beliau, saya tidak akan wujud malahan entri ini tidak akan sama sekali wujud. Terima kasih kpd beliau kerana sentiasa bersama saya dan menjaga saya. Saya berjanji akan berusaha sehabis mungkin untuk membahagiakan beliau. I adore u MAMA ;)
*thats my QUEEN*

2. Yunalis Zarai. Cantik. Pandai. Pandai main gitar. Pandai membawa imej diri yg tersendiri.
3. Liyana Jasmay. Nanti dulu nanti dulu. erm. die ni aku suka aka minat time dlm cerita KAMI je. Aku suka dress up dia. dan kaki diaaaa. kecikk je. bila la kaki aku nak kecik cam die? hehe. (makan pun byk, ade hati nak kaki LJ)
*tgk tu kaki die. besar lengan aku je. *

4. Sape lg seyh. mcm xtau je. haa. korea leyh? aku suka LEE DA HAE yg berlakon dlm cerita MYGIRL tu. dia sgt comel+lawa=mellwa. hee.
5. Ni aku baru je minat. Die lakon dalam MARRY ME MARY. bergandingan dgn pakwe aku Jang Geun Suk. Name minah ni MOON GEUN YOUNG. Aku sangatt suka kalau die betul2 bercinta dgn JGS. Sgt sesuai tau!
*comel*

6. Aku suka PRINCESS DIANA. xtau nape. tp sukee. aku sedih mase die meninggal. walopon mase tu aku kecik lagi.
*cantik kan?*
*hehe. ni pon Princess DIANA gak neyh*

7. Ha..aku suka tgk Katy Perry. Pada aku, die org Inggeris yg cantik. =)
*sweet =) *

No comments:

Post a Comment