Blogger Backgrounds

Wednesday, July 6, 2011

Task 29 - Perkara yg saya ingin lakukan sebelum meninggalkan dunia ini

takutnya.. amalan dah la xbanyak.. hmm. aku nak minta maaf la kat semua orang. yg sempat aku mintak la..ade salah ke x..mintak je maaf. sbb kdg2 xsedar kita dah sakitkan hati org tu. atau buat org tu terasa. yela, aku manusia biasa. xlepas drpd buat salah. pastu aku nak qada' solat-solat. ye, walaupun xpernah tinggal solat, tapi xtau solat aku sblm2 ni ntah diterima atau x. hmm. takut nye. takut nye. takutnye. kalau lah sempat, aku nak delete akaun fb and semua akaun2 yg ada. kecuali blog ni. sbb aku nak blog ni la yg tinggal sbg tatapan generasi aku yg akan dtg nnt. bukan ape. ntah2 zmn diorg nnt dah xde ape yg ade kat zmn kite skrg ni. aku harap, sblm aku meninggal, aku dpt membahagiakan mamapapa, xkisah la dgn cmne pun, asalkan aku dpt buat mereka gambira. jika diizinkan tuhan, sblm meninggal, aku nak merasa la ada fmly (kahwin n beranak pinak la maksudnye). dgn izin ALLAH..

"Oleh itu akuilah kesucian Allah (dengan mengucap: Subhaanallah!) – Tuhan yang memiliki dan menguasai tiap-tiap sesuatu, dan kepadaNyalah kamu semua dikembalikan."(surah yaasin,83)

No comments:

Post a Comment