Blogger Backgrounds

Wednesday, July 27, 2011

Im Cold

salam..
aku tak tahan sejuk. aku baru sedar hakikat itu.
duk kat lab sehari (tmpt duduk aku betol2 bwh air cond), kepala aku akan menjadi sangat sakit!
kalau aku sorang je mmg aku xkan pasang la air cond tu. huhu. Tapi..
pastu aku perasan yang kalau masuk shopping complex (kan sejuk, ada air cond), mata aku mst jadi meyah.(merah) (apasal aku gedik tbe2? *ntah*). haa. siyes weyh. merah..
pastu., aku xleh naik kereta yg pki air cond dlm jangka masa yg lama, (3jam tu kire lame la tau). nnt kepala mst sakitttt. :(

pastu aku salu pk, aku ni kurang lemak ke? (eceyhh. nak perasan kurus jap)..aku bace kat google, die cakap (die? sape? *ade la org tulis*) ada 3 sbb aku xtahan sgt sejuk. :

1. kurang lemak.
2. kurang bersenam.
3.ada penyakit di bhgn paru2. *GULP*

hmm..? :(
lokasi entry ini ditulis : PSZ UTM yg SGT SEJUK. kaki i freezing!!
*rasa macam nak pakai cmni. Tp ni MALAYSIA!*


No comments:

Post a Comment