Blogger Backgrounds

Saturday, July 2, 2011

task 21 - Perbezaan Sebelum dan selepas masuk Universiti

1. hahahhaha berbeza sangatt. dulu aku xpakai jeans. after masuk U baru pakai suar jeans.
2. Dulu aku kurus. After masuk U, jd gumuk. hahahha.
3. dulu xpndai bergaya. skang xd la pandai sgt, tp xd la mcm dulu. dulu tudung xtau nak gayekan cmne. skang pki selendang lah, belit sane lah. sini lah. hadoi. hehe.
4. dulu aku rajin, after masuk U aku malas blaja. ape nk jadi?
5. dulu xpndai beli barang sendiri. aku dah terbiase terlalu jimat. tp bile dah kat U, aku dah pandai berbelanja dgn bijak.
6. masuk U la start gatai2 nak bercinte la kunun. haha geli jek.
7. dulu xmakan sayur dan buah. tp skrg dah makan sayur. sgt2 suka sayur. tapi..buah stil xmakan lagi.
8. dulu2 pencuci muka pun aku xpakai. skrg dgn pencuci muka, scrub bla bla.
9. semakin menyayangi keluarga. =)
10. semakin berani menyuarakan pendapat.

No comments:

Post a Comment